Παρασκευή 22 Ιουνίου 2007

Let me take you far away...


...I'd like a holiday.

Λαμβάνοντας πρόσκληση από την εταιρία δημοσκοπήσεων του ομίλου Narita για συμμετοχή στο γκάλοπ : 5 αγαπημένοι προορισμοί, ανταποκρινόμαστε:

1. Ιαπωνία

2. Σύρος

3. Η χώρα στην διαφήμιση της Nutella που έχει καταρράκτες και ποτάμια από σοκολάτα.

4. Το σχολείο του Harry Pottuh, Hogwarts.

5. Η Nimmerland (Χώρα του Ποτέ?!).

Να προτρέψω με την σειρά μου τον Specter, τον Alex.digtaltracker, την Erisabetsu-chan, τον Cougar

Οι υπόλοιποι νομίζω είναι όλοι καλυμμένοι. Enjoy ( =


12 σχόλια:

[Germanos] είπε...

Ινδια , Ινδια

δεν ξερετε τι χάνετε!!!!!

Specter είπε...

Με προσκάλεσες ε; Αφού ξέρεις τι θα γράψω :)

Gaara είπε...

Herr [Germanos], φίλτατε Kollege, θέλουμε και άλλους 4 προορισμούς!!

Herr Specter, σας ξέρω από κάπου? q:

lazinio είπε...

sorry h xwra tou pote einai fully booked

Unknown είπε...

πω πω Χογκουαρτς.. το χα σκεφτει κι εγώ. Αλλά έμαθα πολύ καρβουνιάρης το εξπρεςς και αλλάξαν και αποβάθρα...

Gaara είπε...

Herr Lazinio, η Χώρα του Ποτέ έχει χώρο για κάθε άνθρωπο που μέσα του αισθάνεται λίγο παιδί XD

Herr Narita, θα διακτινιστούμε q:

? είπε...

όχι Σύρο ρε... ΣΚΥΡΟ!

sitofkris είπε...

Τα λέμε στη χώρα του Ποτέ.Τώρα που λείπει και ο captain Hook είναι σκέτη τρέλα

[Germanos] είπε...

και το Bitterfeld καλό είναι :-P

Gaara είπε...

Herr Νίκο Κ., δεν έχω πάει ποτέ Σκύρο γιαθτό δεν εκφέρω άποψη. Ένα ξέρω όμως, όπως στην Σύρα πουθενά. Ίσως από τις πολλές αναμνήσεις... ( :

Herr Sitofkris, hehe να κανονίσουμε!!

Gaara είπε...

Herr [Germanos], δεν έχω πάει ποτέ προς Sachsen-Anhalt! Βασικά είμαι χαζός γιατί τόσα χρόνια έχω πάει μόνο στις στανταε πόλεις και βέβαια το κωλοχώρι που γεννήθηκα, του οποίου το όνομα δεν θα αποκαλύψω γιατί θα φάω δούλεμα XD

? είπε...

η Σκύρος είναι ένα γραφικό νησάκι απέναντι από τη Κύμη (Εύβοια) και φυσικά δεν έχει τον τουρισμό (σε ποσότητα) της Σύρου. Αυτό βέβαια δεν είναι απαραίτητα κακό..