Τετάρτη 9 Μαΐου 2007

What’s in your head?...

… In your head, zombie, zombie ακούω τους Cranberries να τραγουδάνε (για την ακρίβεια η Dolores Burton) και αναρωτιέμαι: είναι σίγουρος κάποιος ότι θέλει να μάθει τι «βρίσκεται» στο κεφάλι μου? Υπάρχει πάντως μια πολύ εύκολη απάντηση σε αυτό το ερώτημα· το χάος.

Και ενώ το ραδιόφωνο συνεχίζει να παίζει την πολύταϊσμένη πλέον ( σε σημείο αηδίας) μελωδία της διασκευής του Summer wine, έξω βρέχει «καρέκλες»κι εγώ κάθομαι εδώ, εγκλωβισμένος μέσα στο σπίτι, επειδή δεν έχω…ομπρέλα?!?!

Θα μου πεις τώρα υπάρχει άνθρωπος στην Γερμανία που να μην έχει ομπρέλα? Και όμως… μου χάλασε η ριμάδα και δεν ασχολήθηκα να πάω να πάρω άλλη. Πάρ’τα τώρα να μου πεις, αλλά τι να κάνω, είμαι λίγο τεμπέλης.

Anywayz για να μην ξεφεύγουμε, θέλετε δεν θέλετε, θα πάρετε κάποια δείγματα αυτών που βρίσκονται στο κεφάλι μου. Εγώ θα τα γράψω τουλάχιστον, τώρα ποιος θα τα διαβάσει είναι άλλο θέμα…

Άντε και για τελείωμα να σας αφιερώσω ένα τραγουδάκι:

Raindrops Keep Fallin' On My Head

Raindrops keep fallin' on my head
And just like the guy whose feet are too big for his bed
Nothin' seems to fit
Those raindrops are fallin' on my head, they keep fallin'

So I just did me some talkin' to the sun
And I said I didn't like the way he got things done
Sleepin' on the job
Those raindrops are fallin' on my head, they keep fallin'

But there's one thing I know
The blues they send to meet me won't defeat me
It won't be long till happiness steps up to greet me

Raindrops keep fallin' on my head
But that doesn't mean my eyes will soon be turnin' red
Cryin's not for me
'Cause I'm never gonna stop the rain by complainin'
Because I'm free
Nothin's worryin' me

It won't be long till happiness steps up to greet me

Raindrops keep fallin' on my head
But that doesn't mean my eyes will soon be turnin' red
Cryin's not for me
'Cause I'm never gonna stop the rain by complainin'
Because I'm free
Nothin's worryin' me

by B.J. Thomas

Υ.Γ. μ’αρέσει που όταν γράφει κάποιος τα lyrics περιλαμβάνει και τα ah oh uh yah yoh yuh κλπ. , αυτό δυστυχώς δεν έχει q:

2 σχόλια:

Specter είπε...

Καλά στη γερμανία χωρίς ομπρέλα γίνεται; δε γίνεται...
Ασε το χάος στο κεφάλι σου και κοίτα τι θα κάνεις με τα εισιτήρια της συναυλίας της Norah Jones να κανονίσω πτήση :)
Ωραίο το τραγουδάκι...

Gaara είπε...

μόλις βρω ομπρέλα θα φροντίσω να πάω βολτούλα να τα checkarw q: