Πέμπτη 9 Αυγούστου 2007

Εικαστική παρέμβαση Last Part - Asystole

-I'm sorry sir, your brother has been deprived of life too long, we'll have to intubate him soon. I need you to sign the consent...

-But please... Can't you do something? Get him back his life?


-I'm sorry. There is extended damage to his soul and heart.
If he survives this, he may never wake up...

-Excuse me doctor, he is in V-tach!


-When was the last shot of Lidocaine?

-8 minutes ago.


-Push another gram of...

-Asystole!!!


-How long has he been like that?

-30 minutes.


-Ok. Stop compressions. Time of death 14.15…


----------------------------------------------------------------------------------------------

Last Chapter

10 σχόλια:

sunday είπε...

Γιατί ρε πούστη μου φτιάχνουμε όλοι θλιβερές ιστορίες; Θα μου πεις, καλύτερα να τις φτιάχνεις παρά να τις ζεις.

Περιμένω την επόμενη :)

Unknown είπε...

axmmm πράγματι θλιβερό.. Δεν είναι τόσο αβάσταχτη η μοναξιά συνήθως, εκτός από μια περίπτωση. Να λαβει σχήμα, μορφή και πρόσωπο...

Gaara είπε...

Sunday, hehe, όντως έχει επικρατήσει ένα κλίμα απαισιοδοξίας, το οποίο σύντομα πρέπει να φύγει ( =

Narita, θα σου απαντήσω στο επόμενο ποστ, μαζί με τουσ υπόλοιπους, για να δώσω την δική μου θέση πάνω στο θέμα μοναξιά ( χ

Mogwai είπε...

μαλλον πρεπει να φρεσκαρω λιγο τα αγγλικα μου ε?

sunday είπε...

Ρε να φύγει αμέσως. Την επόμενη ιστορία κάντην harem. Χααααααααα.

Specter είπε...

Ωραία μου την τελείωσες την ιστορία, σα δε ντρέπεσαι... θα σε φτιάξω εγω ομως.. :)

? είπε...

το σημερινό ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ(2/9) έχει ένα ενδιαφέρον θέμα με τίτλο: Στον παράξενο κόσμο των OTAKU (σελ.44)

Unknown είπε...

gaara πού είσαι ρεεεεεεε;

Ανώνυμος είπε...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Projetores, I hope you enjoy. The address is http://projetor-brasil.blogspot.com. A hug.

Ανώνυμος είπε...

Αυτό το weblog είναι υπέροχο. Υπάρχει πάντα όλα του τα ιδανικά πληροφορίες στις ιδέες των δαχτύλων μου. Χάρη και να διατηρήσουν την εξαιρετική δουλειά!